Kdo se směje naposledy

Říká se, že kdo se směje naposledy, ten se směje nejlépe. Někdy je to dokonce pravda. Nemusí to ale platit vždy. Někdy se směje naopak ten, kdo se směje nejdřív. Platí to zejména tam, kde se taky občas říká, že kdo dřív přijde, ten dřív mele. Nebo kdo pozdě chodí, sám sobě škodí. Aby mohl každý být všude včas, o to se starají zejména supermarkety nejrůznějších značek a nadnárodních vlastníků. Pro příklad si vezměme letáky Penny marketu.

Praktický příklad

Právě díky včasným informacím z podobných reklamních a informačních tiskovin,. Mohou miliony našich občanů již dopředu počítat s tím, kdy je jaká slevová akce a kdy lze koupit zboží základní spotřeby nevýhodněji. To přispívá k prosperitě celé ekonomiky, ale i k upevňování zdravotního stavu a spokojenosti všeho našeho obyvatelstva.